N

… je met zelfvertrouwen de gym instapt omdat je weer wat je moet doen maar ook hoe je het moet doen?

N

… voeding niet hetgeen is wat constant door je hoofd spookt omdat je een structuur hebt gevonden die binnen jouw leven past?

N

… je iemand hebt waarbij je zowel face to face als online op terug kunt vallen voor al je vragen?

N

… je eindelijk eens de resultaten gaat behalen waar je al zo lang van droomt?

Wanneer je de sportschool binnen loopt, weet je niet echt wat je moet doen en gaat daarom maar het standaard rondje machines af. Het voelt een beetje onzeker… doe je alles wel goed? Omdat je geen specifiek plan hebt, blijft echt resultaat uit. 

Je hebt het idee dat je altijd wel ‘gezond’ eet maar toch verandert er niks aan je lichaam. Frusterend! Want je doet zo erg je best. Waar gaat het mis? Omdat je geen specifiek plan hebt, blijft echt resultaat uit. 

Je gaat een tijdje naar de sportschool, houd je voeding bij (weet dondersgoed wat je moet doen!) maar om de een of andere reden val je na een tijdje toch terug op oude patronen. Het sporten blijft uit en naar je voeding wordt niet meer omgekeken (‘het is nu toch al mis gegaan, herpakken heeft geen zin meer!’). Hoe kan dit toch steeds gebeuren?  Omdat je geen specifiek plan hebt, blijft echt resultaat uit. 

Allemaal leuk en aardig zo’n gezonde levensstijl, maar je hebt ook een sociaal leven waar je van wilt genieten! Feestjes, etentjes, uitstapjes… dat hoort erbij. En dat gaat never nooit samen met sporten en gezonde voeding, toch? Omdat je geen specifiek plan hebt, blijft echt resultaat uit. 

En zo zijn er nog genoeg voorbeelden te noemen van situaties waarin duidelijk is dat structuur ontbreekt! Wat is jouw verhaal? Stuur me een mailtje en dan kijken we samen hoe ik jou kan helpen! 

N

Week 1: We gaan van start! Deze week ontvang je je programma en hebben we onze PT sessie op de planning staan. Op deze manier maak je meteen een goede start. Als je wilt, kan je tijdens de PT ook een vetmeting laten doen.

N

Week 2: Je gaat aan de slag met alles wat je geleerd hebt tijdens de PT sessie. Je zult merken dat je al een stuk zelfverzekerder de gym in loopt. Door je trainingsschema weet je wat je moet doen en tijdens de PT van vorige week heb je ook geleerd hoe je het moet doen!

N

Week 3: Je kan deze week een mailtje naar me sturen. Verwerk hierin vooral zoveel als je wilt! Stel je vragen, deel ervaringen, stuur video’s van je trainingen en voeg eventueel screenshots van je food tracker toe. Niets is te veel.

N

Week 4: Met de feedback van ons mailmoment op zak, rond je de maand zelf af. Aan het eind van deze week, voer je je metingen in en maak je progressie foto’s. In de week die volgt, zal er weer een PT plaatsvinden. Updates van je trainingsschema worden dan besproken, je kunt weer een vetmeting doen en we checken je techniek.

Inmiddels ben ik, Sophie, al zo’n 5 jaar actief binnen de fitness wereld. Tijdens deze 5 jaar heb ik veel meegemaakt. Van mezelf droog trainen voor bodybuilding wedstrijden tot het vinden van een balans waar ik me dag in dag uit happy bij voel. Been there, done that.

Gaandeweg heb ik de Menno Henselmans PT Course afgerond, heb ik de Perfect Performance clinics gevolgd en ben ik onder begeleiding geweest bij verschillende (top) coaches. Naar mijn mening is er namelijk altijd iets bij te leren. Voor zowel een absolute beginner die nog wegwijs moet maken binnen dit veld maar ook voor iemand die al langer meedraait.

Ik hoop dat ik de persoon mag zijn die jou een stapje verder gaat helpen. Die jou laat zien hoe leuk het is om te trainen (als je het niet leuk vindt, houd je het niet vol!) en dat een verantwoord eetpatroon gewoon binnen een bruisend sociaal leven past.

Durf de stap te zetten! Die ene stap buiten je comfortzone die je weer een heleboel nieuws gaat leren. Geloof me. het is het waard!

“Sophie daagt je uit om jezelf elke training te verbeteren!”

 

Sophie daagt je uit om jezelf elke training te verbeteren! Schema zijn goed op maat gemaakt en je kan goed je eigen mening erin kwijt wat je graag wil!

Iedere maand even contact via de mail om te evalueren. Wat ging goed, wat ging minder goed? Aan de hand van de evaluatie wordt je schema en/of voeding aangepast!

Heb je behoefte aan een schema en/of macro’s voor het tracken van je voeding, maar ben je niet dagelijks/wekelijks contact nodig met je coach dan is MMS Basic een perfecte vorm van coaching voor een mooie prijs!

Evelien

“Sinds Sophie mij coacht is er voor mij enorm veel veranderd. Qua gewicht ben ik eigenlijk al een half jaar vrij stabiel, maar mijn spieren en mindset zijn enorm gegroeid.”

 

Sinds Sophie mij coacht is er voor mij enorm veel veranderd. Qua gewicht ben ik eigenlijk al een half jaar vrij stabiel, maar mijn spieren en mindset zijn enorm gegroeid. Ik houd mij al ruim 4 jaar bezig met fitness en voeding en heb in principe een ‘goed’ lichaam maar er viel nog zoveel te verbeteren op andere vlakken. 

Genieten van het leven en tegelijk werken een een mindset die jou helpt het lichaam te krijgen waar jij je prettig bij voelt, daar helpt Sophie je bij. Ze haalt de druk eraf en juist door de vrijheid heb je ruimte keuzes te maken voor jezelf, niet omdat het moet! Het is immers je eigen leven en alleen jij bepaalt wat je ermee doet 
Patty